Nu har jag hittat några alternativ...




Tänkte att denna lilla plätt såg varm och snö fri ut. Men jag kan hålla med om att det kanske blir lite trångt. Det blir ju jag, Kaina, Mamma, Minna, Streeken och Kocken (någon måste ju laga mat). Kanske måste ta med fizzen oxå. Han är ju så kärlekstörstande plus att han älskar när det är varmt.
Om det nu blir så att vi väljer denna ö så tänkte jag mig nåt sånt här för en lite mer "home-feel"



Inte så pjåkigt va?!?? Me LIKE!
Men eftersom jag vet att det är typ bara jag som gillar när det är galet varmt så har jag ett lite mer skuggit ställe att välja på. För Minna tex. Hon blir ju lätt lite överhettad. Plus att här kanske man kan hitta lite typ Ananas.



Fast problemet med detta är ju fiskarna. Vi vet ju alla hur mamma Stina känner inför det här med fisk. Kaina har inga större problem med dom om inte dom har problem med henne... Eller typ blockerar stegen. ;0)

Så det sista alternativet är...



Jag ska erkänna att jag är inte super kräsen utan kan nog ta vilket som. Man får ju offra sig lite för laget. Dessutom kommer jag att ta mig typ 2 cm i sanden och sen stanna/bo där tills jag dör nöjd, varm och solbränd.


Kommentarer
Postat av: Minna

Jag röstar för nåt av dom två sista alternativen! Å pax för första ananasen!

2010-11-10 @ 16:02:24
URL: http://underbluesky.blogg.se/
Postat av: jenny

meeen.. om du tar med dig kocken dit, vem ska jag då pussa & krama på?



btw, bilden är från midsommar. peo var lite runt om fötterna. lill leif också för den delen. HAHA!



krams

2010-11-11 @ 02:43:14
URL: http://jennietheresee.blogg.se/
Postat av: A

Fan vad sweet! Det spelar ingen som helst roll vilken det blir. Jag kan sova uppe i en palm om så ska va:) När åker vi???:)

2010-11-11 @ 09:07:00
URL: http://tabularasa.blogg.se/
Postat av: Big K

What ever works 4 me! Så länge hajarna håller sig borta så lär du inte höra några direkta klagomål från mig. ;)

2010-11-11 @ 18:45:12
Postat av: Eve

ser ju mysigt ut! :P

2010-11-18 @ 19:22:13
URL: http://eeveeliinaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0