nu jävlar...

Som jag har längtat och hoppats. Men ikväll händer det... Jag ska äntligen få se saw 3d. =) Biljetterna är redan köpta så det kan fan inte gå snett nu.

I övrigt har jag en sjukt pissig dag. Känner mig som världens jävla häxan-surtant. Och vill helst typ döda någon jävel. Det har varit en ganska jobbig vecka på många sätt och det känns jävligt nice att den äntligen är slut. Just nu vill jag äta men jag är inte hungrig och jag känner mig helt oinspirerad att göra någon mat. Fast den där drickyoghurten jag drack för fem timmar sedan borde ha gjort sitt vid det här laget.

Det känns oxå lite som om jag har "klantat" mig ganska mycket och det börjar vara jävligt tradigt. Hur ska man välja när hjärnan vill göra det rätta och kroppen vill något annat?... Något som fan inte är rätt.

Kommentarer
Postat av: Big K

Klantat dig? Va säg du männisch?

2010-11-19 @ 21:58:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0