En "sån" dag.

Vet inte riktigt vad jag ska säga idag. Det verkar som om jag bara fått nog på nåt sätt. Känner att jag inte orkar dalta längre. På inget plan är det vem eller vad jag är. Nu är det nog helt enkelt. Och det säger jag med all kärlek jag har. Ingen blir väl hjälpt av det heller. Helst inte jag. Känner mig obehagligt öppen och ärlig idag. Jag är på ganska bra humör och känner mig ganska tillfreds. Lite sugen på att hitta på nåt nytt att göra. Eller kanske följa med i Kainas galna värld av inredningsideér. Känns spännande... Och dyrt!






Man kanske helt enkelt skulle köpa ett hus istället. Jag skulle inte ha något emot att bo typ... I den där "hyddan". 
Tänk va skönt det skulle vara att bo någonstans där det inte är snö 50% av året. Eller att slippa frysa om fötterna en enda dag. Låter som en utopi. =)

Simma lugnt! Nu ska jag kolla bombwars.

Kommentarer
Postat av: Minna

Nej, sluta upp med daltandet. Det är sooo not you.



För övrigt tycker jag att du ska flytta neråt i Sverige. Mindre snö och närmare mig :)

2010-10-18 @ 19:45:03
URL: http://underbluesky.blogg.se/
Postat av: Big K

Närmare dig Minna är ju toppenbra, om du flyttar hitåt! ;) Snön får vi leva med lix förbenat! :) <3 <3 <3

2010-10-18 @ 23:07:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0