Kaina, läs INTE detta.

Jag känner mig jävligt sugen på att göra massa mat. Typ gammal mat... Eller inte gammal, det hade ju varit skit nasty. Utan det jag menar är gammaldax mat. Morotstuvning, kålpudding, köttfärslimpa, piroger, flygande jacob m.m. Fast jag är inte så bra på det här med att laga mat. Är bättre på att äta faktiskt. ;)
Vi får väl se hur det går. Jag ska iaf göra köttfärslimpa idag. Jag är oxå fortfarande sugen på får-i-kål, fast jag fick det av mamma när jag var nere i östersund sist. Det var delich!


Kommentarer
Postat av: Minna

Magnus gör världens godaste köttfärslimpa! Och han gör också en asgod morotsstuvning. Åh, det är så himla gött till falukorv i ugn. Mm...

2010-10-14 @ 17:55:16
URL: http://underbluesky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0