Om man finge välja...

Vet inte om det bara jag eller om det är av allmänt tycke att killar som har händerna i byxfickorna är jävligt hett. Inte bara stoppa ner hela jävla händerna som en snuskis utan bara lite. Så där som bara killar kan. Detta kan ju komma av att jag är uppväxt till Bevvan och jag tror att Brandon och Dylan gjorde byxfickshäng välkänt för hela min generation... Och generationer to come. =)



Nu menar jag inte att man måste se ut som denna kille här, även fast han inte är helt oäven. Killar behöver inte ens ha bar överkropp. Det är ändå hett. STEAMING HOT! Som sagt, jag vet inte om det är bara jag... Och även om det är bara jag som gillar byx-fick-häng så gillar jag det endå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0