snacka om att jag valt fel

Måste man vara smal, blond och blåst för att bli framgångsrik som stylist?  Låt mig ge några exempel på dom mest kända stylisterna i sverige.



Känns som om jag inte direkt passar in e den här horden av formstöpta bimbos. Antingen har jag valt helt fel yrkes inriktning eller så har jag valt fel land. För om detta är vad sverige gillar så gillar dom nog inte mig. Jag är lite mer...



För alla spån som inte har en enda rätt cell i hjärnan (vill säga ni som visste vilka alla 3 blonisarna var men inte har en aning om vem detta är) så är detta Patricia Field. Och ja hon är känd. Bland annat för sitt arbete i en ganska känd tv-serie som heter sex and the city. Ni vet alla kända outfits som miss Carry hade på sig var alla sammansatta av denna rödhåriga donna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0