storm..

Idag har det blåst som satan hela dagen. Inte lite heller. Allt som någonsin suttit i ett träd verkar ha slitits lös och yr nu omkring på marken. Det var faktiskt ändå inte så kallt som man kan tro. Var och bytte till vinterdäck hos Kainas farsa idag. Han hade en arbetsledare på plats så det gick undan idag. =) En skön lirare som var en ganska lik Kennet, fast kortare. Sen fixade han även mitt avgasrör så nu kan jag åka till bilprovningen i morgon utan att skämmas jätte mycke. =)

Sen har jag och Kaina sett på massa avsnitt av True Blood. LOVE IT!!!!!! oj oj, det är med nöd och näppe man kan slita sig från att titta på alla avsnitt och bli sittandes hela natten. Som sagt, LOVE IT!!! För alla som inte sett det kan jag bara säga: Se det! Se det nu! Ta ledigt om ni har jobb och titta igenom alla 3 sesongerna.

Och sen måste jag passa på att säga tack till Kaina för ditt tålamod. =) Jag gör så gott jag kan men ibland räcker inte det särskillt långt.


Kommentarer
Postat av: Minna

Det är awesome! Kikar ni på Vampire diaries också?

2010-10-05 @ 12:00:55
URL: http://underbluesky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0