torsdag

Nu har jag och Kaina sett alla nya avsnitt av True Blood... OMG! Vad ska man göra med livet nu när det inte finns nåt mer att se? Det är utan tvekan en av dom bästa serierna ever!

Annars... Thailändarna ska åka hem imorgon så då passar dom på att komma och hälsa på en sista gång idag. Trevligt att dom vill spendera sin sista kväll med oss.

I tisdags kväll hade jag en liten meltdown. Känns som om det var ganska välbehövt. Läget verkar lite mer kontrollerbart nu när jag lättat lite på trycket. Även fast jag inte gjort annat än beklagat mig. Kanske var det jag behövde. Tack Kaina för att du orkade lyssna. =)


Kommentarer
Postat av: Big K

Du får låna mina öron närhelst du vill. <3

2010-10-07 @ 23:41:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0