whazzz up!

Hur är det möjligt. Igår satt jag nere hos grannarna och snackade lite skit med Jocke. Då slog det mig att det skulle vara gott med glögg. Varpå Jocke styrde upp en flaska med ljus glögg. Något jag aldrig smakat innan, men det var GÖTT! Vi delade på den flaskan och sen när jag kom hem kände jag mig lite lullig. Jag tål fan inget nu för tiden... Å andra sidan så drack jag ju en halv flaska me 12% vitvinsglögg.
Mina händer och fötter blev kokheta och knallröda. På ett ganska obehagligt sätt. Tror att jag fick någon allergisk reaktion.

Eller så var det för att den vita dåren bet mig i armen. HELT OMOTIVERAT!.... Eller.... Okej då, det var väl mitt eget fel. Jag höll på att busa med honom och då lyckades han ge mig ett riktigt kärring nyp i armen. SATAN va ont det gjorde. Men jag måste ändå säga att jag blev glatt överraskad. Det hade jag verkligen inte väntat mig. haha.
(vita dåren är alltså Jennys hund Rocky.) Det enda Kenny gör när man busar med honom är att dregla på mig. Det är lite av hans kännetecken.

Nu ska jag dra på mig vinter paltorna och ta mig ut till nydala och grilla lite. Kommer att bli najs. Det blir dock fotoförbud för min läpp har fått bibliska propotioner. Alltså den är grymt svullen.


Kommentarer
Postat av: Minna

Vitvinsglögg är ganska gott, men jag gillar röd bäst. Och ja - din läpp är fan olaglig haha! Pöss

2010-10-17 @ 18:21:21
URL: http://underbluesky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0