back to tha sund...

Idag tvingade min mamma upp mit i fucking ottan. Och den här gången menar jag fan ottan. Jag gick och la mig runt tre. Innan klockan ens var sju skulle morsan hoppa in i duschen och få oss att börja åka. Detta hände såklart inte och jag med stark motvilja krälade ur sängen runt nio. Sedan åkte vi till Kainas pappa och hämtade mina vinterdäck som jag ska lägga om här nere så det var bara att packa in skiten i bilen. Det som är skönt iaf är ju att vi inte behöver ha med dom hem igen. Men det gör ju iof inte så mycke. Kenny får väl ligga på sätet när vi speedar hem.

Annars är väl saker ganska som vanligt här nere. Det är ganska tomt utan hundarna men oxå skönt. Mest skönt för att då blir inte kenny lika spökig. Men jag gissar att detta bara är lugnet före stormen för mamma har bjudit hem halva Jämtland på "uppvaktning" imorgon. Även fast det ska bli kul så känner jag mig redan helt utmattad.

Och till sist så visade Magnus mig ett roligt klipp på YouTube som jag ska visa för mina homeis när jag kommer tebax. =)


(Glöm inte att det blir Cover Club på lördag den 25/9)

Kommentarer
Postat av: Minna

Men hallå, du kan väl lägga upp klippet på bloggen?

2010-09-18 @ 21:47:11
URL: http://underbluesky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0