BFF'S!!!

Jag har sagt det förr men jag säger det fan igen. Jag har några av världens bästa vänner. För det första så har vi ju Kaina som tar hand om mig när jag kommer hem mitt i veckan och är ett vinfyllo. Hon städar och fixar i vårat hem och verkar vara på super humör idag. Hon skämmer bort mig med gooood middag flera gånger i veckan och köper mig presenter lite nu och då. Bland annat så fick jag en super skön tröja här om dagen och när hon kom hem från cypern hade hon köpt TVÅ parfymer till mig. NICE!!!! Båda parfymerna är sånna jag har haft förr och älskat. Men jag har inte riktigt ekonomi för att köpa nya.

Sen har jag ju Ia oxå. Vad vore jag utan henne? Tack för att du finns och för att du inte kör med nåt jävla BS till mig. Vi kan alltid skratta när vi ses och vi har alltid roligt. Även när vi inte blir omotiverat fulla på en vanlig jävla onsdag. ;) Och dessutom fick jag av henne för några veckor sedan jätte fina martini glas som jag har varit sugen på att köpa i typ 10 år men aldrig riktigt unnat mig dom. Men nu är dom mina.




Snygga som satan! Och det stoppar inte där.... Igår fick jag min födelsedagspresent lite i förskott. Jag fick gå på Face här i umeå där jag fick en ansiktsbehandling och nack-axel massage. LJUVLIGT! Det var oxå xakt vad jag behövde igår.


Sofia och Kaina är mitt perfekta vän-team och jag är jätte jätte glad att jag har dom. Det är inte alla som har så bra vänner som jag. Detta är bara två och jaf älskar dom jätte mycke. Men jag har ju oxå Minna, Ghekka, Strekken, Jocke, Stoffe och Helge som jag inte skulle klara mig en enda dag utan. Det finns ju såklar fler oxå men jag kan ju inte sitta här i flera dagar och bara rabbla. Ni vet ju vilka ni är.... LOVE TO U ALL!


Kommentarer
Postat av: Minna

Snygga glas!



Och; love u 2 honey! <3

2010-09-10 @ 22:13:39
URL: http://underbluesky.blogg.se/
Postat av: Lena Hansson Cederwall

Hej, du underbara människa! Träffade mor din på affären och hon visade mej hit. Gud vad kul att se och läsa om ditt liv. Tänker ofta på dej!

Alldra hjärtligast Grattiskramar till dej också!

Lena Hansson Cederwall.

2010-09-13 @ 10:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0