Cover Club!

Men så var vi ju ut på krogen i lördags med Kainas pappas tjejs dotter och hennes kusin. Dom kommer från thailand och kan inge svenska och inge engelska. Men kom igen, vem kan inte prata det klassiska öl-språket? =) Annica, Maria och Angelica var oxå med ut och sedan kom Sofia och Tina och mötte upp ute.

Jag har tagit lite bilder... Det är inte mycke att hurra för i bildväg. Jag var grymt packad och det visade sig att jag inte är någon mästerfotograf då. =)



Annica är så jävla snygg i sin korta frilla. Jag blir jävligt avundsjuk, men jag är verkligen för feg för att ha så kort.




Vi gjorde några tappra försök att få till en snygg bild. Well, this is as good as it gets. Och just ja.. Jag gjorde misstaget att klippa lugg igår innan vi gick ut. Tur att det växer ganska snabbt.



Kaina och Max. (jag trodde han hette Mek så jag kallade honom för det hela kvällen. Oops. =) ) Han hade gryma moves på dansgolvet. Det var roligt att han ville stuffa lös med oss på shlager sidan.



Sköna bönor!




Tack till alla för en suuuper trevlig kväll. Och tack till Johanna för att du står ut med alla mina galna upptåg och alltid finns till hands när jag behöver dig. =)

Kommentarer
Postat av: Minna

Mäh, inget fel på luggen, du blev ju skitsnygg!

2010-09-27 @ 11:35:32
URL: http://underbluesky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0