Min födelsedag...

Jag ska börja med att tacka alla som kom och hörde av sig. Det var mer än jag någonsin hade kunnat hoppas på. Så SUPER TACK TACK TACK!

Min plan var att jag skulle ha mini-tema på mitt kalas. Och som tur var så lyckades jag sälja in denna idén till min goda vän Jocke. Han hjälpte mig att göra nästan allt mitt fika. Som var huuuur gott som helst. Det var:



Mini tårtor med banan och rom. Fast det var inte rom i... Det var nåt annat... Mouahahahaa.



Mini prinsesstårta med krusbärssylt. Dom gröna smakade oxå päron och dom röda jordgubb. Det fanns oxå en tredje sorts mini tårtor men jag fick inte dom på bild. Det var dom jag tyckte bäst om jordgubbstårta med färska jordgubbar on top. Grrrr!

Sen hade vi även gjort: Mjölkchokladformar med pannacotta. Minimuffins med jordgubbar och vitchoklad. Mini biskvier. Marianne tryfflar.




Och för att det inte skulle bli för lite choklad så hade vi oxå gjort mini kladdkaksmuffins med nougat mousse. Dom blev inte super snygga, men gooooda. =)



Det var typ allt fika tror jag... Minns inte om jag ska vara riktigt ärlig. Kan vara för att jag börjar vara ganska gammal nu. ;0)

Sen blev jag bortskämmd med massa paket oxå. Fick massor av saker från min önskelista. Kanske ska börja göra sånna oftare. =)



Ni får försöka att se själva vad det är jag fått. Lite av varje helt enkelt. Men förrutom det som finns med på den här bilden fick jag även 6.3 kg potatismos pulver, en glassmaskin, rosa hjärtörhängen, blommor, presentkort på make up store, presentkort på mediamarkt. Och så fick jag ju ansiktsbehandling av Ia innan helgen. Fick kanske nåt mer oxå men jag kommer inte på det nu... Eller förresten fick ju av johanna...




Jag är verkligen glad att ni kom och firade/sörjde med mig nu när jag klivit över på andra sidan. Känns som om jag är fyra hundra år gammal i kroppen men hjärnan och hjärtat är fortfarande i 20 års åldern så jag antar att det kanske synkar ihop sig någon gång i framtiden. Ska bli kul att träffa alla i Östersund när jag åker dit i helgen oxå.  Synd bara att inte Minna och Helge kommer att vara där.


SUUUUUUUPER TACK FÖR ALLT!


(dessa blommor fick jag av Målängs folket)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0