Oj vilken konstig dag.

Först och främst så kunde jag inte sova alls inatt så strax innan 10 kollade jag på klockan sista gången innan jag äntligen somnade. Sedan sov jag till tolv när jag hade satt alarm. Dumt gjort. Två timmar kändes jävligt lite, så jag satte fram den till ett. Ville ju ändå inte sova bort hela dagen när det var sol och allt. Sedan klev jag upp och duschade. SKÖNT! Det är fan alltid nice att duscha. =) Och när jag klätt mig så åkte jag, Jenny och Hube till nydala för att fiska. Vattnet var helt sjukt konstigt. Man såg botten jätte långt. Det var soligt och varmt och man behövde inte ens ha jacka på sig.



Det är ju inte jätte bra bild eftersom jag tog med mobilen. Men jag är ändå sjukt imponerad över hur bra man såg. Fast jag var lite orolig att det skulle komma en fisk. Tycker att fiskar är ganska obehagliga faktiskt. Urk!



Så jävla nice väder så jag kan fan inte tro det. Bästa dagen sedan det började bli höst faktiskt.

Sen när vi hade "fiskat" klart så åkte vi hem. Med lite mindre packning än när vi åkte dit. Haha! Väl hemma gjorde jag en av mina favvo saker att äta fyllda svampar med bacon lindat runt och till det åt vi sallad. SUPER! Sen "såg" jag på tv en liten stund. Alltså toksomnade framför tv en stund. Och så vaknade jag till liv efter min powernap och vi åkte på maxi för att handla lite. Och nu ska vi se på film.

Känns som om jag inte gjort något alls idag. Fast jag knappt inte gjort nåt. Öh...

Just ja, Grattis till Magnus och Maria som förlovat sig idag. (magnus är min lillebror alltså) =)

Kommentarer
Postat av: jenny

det är tur du drar med mig på en massa äventyr! :) då kan allt hända!

2010-09-28 @ 07:14:00
URL: http://jennietheresee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0