HEMMA!

Borta bra men jag har en jävligt skön säng hemma. =)



Och äntligen har jag mina brickor igen. Satan va störigt att inte se nåt på typ en vecka. Känns som om det kommer att ta några dagar för mig att ställa om till seende igen.

Var hos doc idag, och jag håller inte på att dö. Är tydligen överansträngd i bröstmusklerna och det kan påverka både hjärta och lungor. Så jag får helt enkelt leva med det. Dom tog lite prover oxå men dom tar ju hundra år att få svar på.
Sen fick jag lunch av Kaina. GÖTT! Kyckling wok och tzatsiki. Ja jag väljer att stava så...

Och så April-löftet.

Jag har bestämt mig för att göra det i två delar. Eftersom jag har varit borta i en vecka och inte rört en fena så är första delen att jag ska träna minst 3 ggr i veckan och då menar jag på gymmet. All annan träning är välkommen men den räknas inte. Del två är att jag måste fan sluta vara så jävla bitter. Det här går fan inte. Så... Jag ska varje dag tänka en bra sak om mig själv eller träffa någon som gör mig glad eller säga något snällt till någon. Eller alla tre på samma dag. Men jag måste göra minst 1 av dom varje dag. Och redan nu känner jag att jag är jävligt skeptisk och känner att det känns som bullshit. Men för att komma igång passar jag på att säga...
Det är skönt att vara hemma och jag är glad för att jag har fått träffa världens bästa Kaina och Jocke idag. =)

 


Kommentarer
Postat av: Minna

Puss och kärlek!

2011-04-04 @ 18:29:30
URL: http://underbluesky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0