Jag betalar om någon kan skjuta haggan!




JÄVLA SATANS HELVETES FÖRBANNADE IDIOTISKA NASTY FUCK FACE!!!!!!

          VARFÖR KUNDE DU INTE BARA ÅKT TILL BLÅKULLA SOM ALLA ANDRA HÄXOR. DET SKA BLI MIG ETT SANT NÖJE ATT FÅ LÄMNA SKITEN OCH DRA VIDARE. HOPPAS ATT JAG ALDRIG NÅGONSIN MÅSTE PRATA MED DIG IGEN. HOPPAS ATT DU FÅR GÅ EN PLÅGAM OCH UTDRAGEN DÖD TILL MÖTES SÅ ATT VÄRLDEN SLIPPER DITT FULA JÄVLA ANLETE. ELLER ÄNNU BÄTTRE... HOPPAS DU BLIR RIKTIGT SJUK OCH MÅSTE FÖRLITA DIG PÅ ATT ANDRA MÄNNISKOR GÖR SITT "BÄSTA" FÖR ATT HJÄLPA DIG. JÄVLA SATANS FITT KÄRRING!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Amen.

2011-04-29 @ 17:13:45
Postat av: Liger - det största Cat i världen.

Nice !!!

Postat av: A

Indeed! Hoppas du blir av med fanskapet nu!

2011-04-30 @ 09:31:47
URL: http://tabularasa.blogg.se/
Postat av: mamma

Jag stöttar dig till 1000 och vet att det är inte jag. Världen är full av ärthjärnor och apskaft. Skottpengar på dessa skulle kunna göra mig rik, men det är bara att skrika och bita HÅRT. // Mamma

2011-04-30 @ 22:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0