tänt var det här... eller släkt

Idag hade min mega mäktiga mamma styrt upp mat till alla oss 17 stycken som kom för att käka middag och snacka skit. Det var jätte roligt att träffa Helge för jag har inte sett henne sedan i sommar. Det var på tiden. Fick oxå träffa hennes kille Oscar. Han hade ingen blå apelsin. =)
Oscar verkade iaf trevlig och dom var söta tillsammans. Jag tycker dom verkar passa bra ihop. Annars idag har jag fått min permo fixad och fått en ny slang till den andra. Så jag kanske måste flörta lite med Jocke eller Olle för att den ska hamna på plats. =) Jag är ganska bra på att flörta när jag vill något.. tror jag. Det lär väl visa sig.

När jag äntligen klev upp i morse hade min mamma bakat scones och styrt upp ost och marmelad. GOTT! Kändes lyxigt att få nybakat bröd när man var nydushad och fräch.

Nu ska jag käka kvällsis och se på big brother, fast det enda jag gjort idag är att jag har ätit så är jag ganska hungrig. Ska bli gött me te och macka. Kanske en tredje tårtbit.

Nu när det är april så måste jag komma på ett nytt månadslöfte... får göra det imorgon.
Just ja... en liten notis bara... Jag är ganska besviken att jag inte blivit lurad något idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0