Inte helt nöjd och glad

Jag vill dö lite... Idag vaknade jag och var trött som ett as. Men det var ändå nice, jag hade mer än en bra dröm inatt och hann till och med kramas lite innan Jocke gick till jobbet. Än så länge är allt bra...

Jag blev hungrig vid två tiden och bestämde mig för att käka lite lunch. Så jag tog lite rester och körde i micron och så såg jag Jockes hårdbröd. Mmm, gott med lite stenhårt hårdbröd tänkte jag och tog förpackningen. Den var oöppnad men jag tänkte att han nog inte skulle ha något emot om jag öppnade den och tog lite bröd. Det är sånt där gammaldags bröd som man själv måste bryta. Tog en liten bit och smakade på. O.m.g! Good stuff! =) Så jag tog lite mer och smörade lite. Sen käkade jag min lunch och all was good. Sen kom Kaina hem från en lång och tröttsam helg och hon orkade inte göra något annat än pizza till middga. Jag var inte hungrig då så jag satt bara brevid och tittade på tv när hon käkade. Men så blev jag lite sugen på nåt för Kainas pizza luktade ljuvligt. Hmm, lite mer bröd kanske? Yes! Det var xakt vad jag ville ha faktiskt. Så jag går till köket och tar åter igen fram brödet. Öppnar förpakningen lite och då springer något litet svart ner i förpakningen. URK! Jag väljer att tro att jag har sett fel eftersom jag redan ätit av det. Så jag lyfter lite på den översta kakan och AAAAAA! en svart liten jävla "skalbagge" eller nåt. Buhu! Jag hoppas ju att den jäveln är ensam och att han krypit in efter att jag öppnat och lämnat förpackningen. URK! URK! UUUUURK!

Det värsta är att jag fortfarande är sugen på bröd. Men jag kommer ju aldrig att kunna äta det igen.. =(

Kommentarer
Postat av: A

Fy fan vad näästy! Det kanske rent av var en flughumla som nu har lagt miljarder ägg moahaha:) Nä usch det hade varit riktigt jäkla äckligt:)

2011-08-02 @ 08:11:56
URL: http://tabularasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0