allan ballan

Jag har hamnat i en svacka. Vet inte vad som hände riktigt. Ena dagen var jag peppad och motiverad och nästa dag (idag) känns allt bara jävligt jobbigt. Kan inte själv sätta fingret på vad det är men nåt är det iaf.

Just ja, jag har ju glömt att berätta att i fredags så vaknade jag och låg och slappade när Kaina knackade på och frågade om jag inte skulle kliva upp och käka frulle. Då visade det sig att hon hade varit på affären och köpt bröd och yoghurt och juice och grejer och gjort mackor till oss. Så jag fick färdig frulle när jag masade mig upp. GÖTT! Det kändes lyxigt. =) Tack tack kaina.

Nåt annat som är nytt... Eller nygammalt får jag väl säga är den där jävla tönten som bor här i närheten. Han driver mig till vansinne. Och hans fuktansvärda röst skär i min själ som en kniv. Det ilar i hela kroppen bara av att tänka på den jävlen. Självklart så skulle den jäveln försöka att prata med mig på Obs idag. Inte fan vill väl jag prata med honom. LÄMNA MIG IFRED!!!! Dumjävel!

Jag åt middag för typ en timme sedan och är redan sugen på nåt... Känns väl inte super bra. Kanske måste ta en bulle. Fast det är lite försent att dricka kaffe. Jag vill kunna sova inatt. Så jag tar mig upp utan att vilja döda mig själv det första jag gör i morgon. Om det är ett vagt självhat på morgonen så är det okej. =) haha.

Nä nu måste jag hitta på nåt innan jag somnar vid datorn. Hade hoppats att min kära vän skulle höra av sig men det verkar inte hända. Så jag får väl underhålla mig själv. =( Och jag vet att det är SUUUUPER jobbigt att skriva sms. Det är ju på tok för mycke att begära att man ska kunna plita ner några ord med hjälp av teletangenter. =0p~~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0