dolt fullt synligt

Dagens citat: "jag går rynt och nunnar" Johanna Wännman

Har just kommit hem från en låååång dag med goda vänner och shoping. Åkte ner på stan imorse för att hänga med Ghekka. Jävligt nice fast det var 22 grader kallt. Sen kom jag hem och gick på damernas inna jag åkte till stömpilen med Kaina och Hube. Eller Hube hade inget val, hon jobbade ju. Där köpte jag en ny kofta och fick en av kaina plus en tröja. =) Super nice.


Annat nytt som har hänt... Nej inte direkt. Jag pratade med Anne-Mia i telefon här om dagen och det var roligt att höra av henne. Skumt att jag gick verkligen och tänkte på henne hela dagen och sedan ringde hon. Och vi brukar höras typ en gång om året. Vi pratade om massa barn grejer och bajs och sånt, inte så jag men jag skrattade mycke iaf. Sen har jag funderat på vårat samtal och tänkt att någon (anne-mia) bör skriva en bok om allt som blir en glad/otrevlig överraskning när man får barn/gravid. Du får väl fråga runt lite och se vad folk har för hemligheter som dom inte gärna berättar och sen skriva ner dom i en bok. =)


I övrigt är jag sur. På typ alla, hela tiden. Vill skälla ut folk till höger och vänster och blir galet irriterad över att dom inte fattar vad dom gjort to piss me off. Åh andra sidan kanske jag inte heller vet vad dom gjort men det ska väl dom skita i. Känner mig sviken. Eller... Det känns som om jag har rätt. Och jag skulle uppskatta mer om jag hade rätt med saker som gynnar mig istället för saker som gör mig ledsen. Nu vet jag att det finns några/någon som kommer att läsa detta och känna sig träffad, so what? Testa en trevlig attityd istället så kanske jag är lite mindre benägen att döda dig.... Ett litet tips bara.

Kommentarer
Postat av: Minna

Haha jag känner hatet :)

2011-02-19 @ 10:04:03
URL: http://underbluesky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0