Håkan bråkan

Om det här inte vore min blogg utan någon annans så hade jag kanske tyckt att den personen tjatade på ganksa mycke om sig själv och sina egna tankar och åsikter. Men nu är detta min blogg så jag skiter i det. =) Jag älskar att jag kan skriva vad fan som helst och att folk faktiskt läser den skiten. Jag kan säga vad jag vill och det finns inte ett jota dom någon kan göra för att stoppa mig. Mouahahahaa! Me like!


Orkar inte med att åka och träna idag. Dessutom är det en miljard minus som vanligt. Me no like! Kan vi inte flytta till Lala-land och föralltid ha värme. =O)


House of metal. Ju mer jag tänker på det, desto mer vill jag gå. Men jag har verkligen inte råd. Så just nu sitter jag och funderar på en mästerlig plan som gör att jag blir läskigt rik innom två veckor. Det går lite trögt det kan jag erkänna men jag kommer nog på något. Det löser sig sa han som sket i slasken. =)


Until next time! If god is good, the why are all good things bad?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0