Mossigt och laxigt.

Idag var jag och torsdagslunchade med Ia på NO. Fantastiskt ställe det där. Me like. Vi spanade på den där killen som verkar vilja bli inspanad, käkade lax, åt en bit av den goooda kakan. (in your face invito!) Idag insåg jag oxå att dom erbjuder "lunchvin". Vet inte exakt vad det innebär men inte så illa. Trodde oxå att Strekken skulle dyka upp och göra oss sällskap, men hon hade tydligen viktigare saker för sig. ;)


Sen tvättade jag och fixade lite saker i mitt sovrum som länge har varit i behov av att bli fixade. Min takfläkt som jag köpte medans jag fortfarande bode hemma hos mamma och som har varit igång typ varje dag sedan dess har börjat bli lite konstig. Kan det vara för vid ett snabbt överslag så har den varit igång i ca 10 år i streck. Den som "dör" lite nu och då och typ knäpper... På ett ganska oroväckande sätt. Har i några dagar tänkt att det kommer att bli elbrand i skiten och att jag kommer att brinna upp i min sömn. Men jag kan inte stänga av den. Får nästan panik av tanken på att sova när luften står still. Vad fan gör jag om den dör??? PANIK!


Sen åkte jag och tränade. Fy fan! Körde bara på kondition idag. 40 min intervall med cyckeln. HELVETE! Min rygg och mina axlar är så döda att jag knappt kan röra mig. Och jag tror att jag ska åka och träna imorgon med. Kanske kör ett vanligt pass då eftersom jag ska träffa min PT på fredag. =)


Nu ska jag tvinga Kaina att bädda min säng och sedan ska vi åka på maxi. Min inköpslista är helt sjuk. Jag ska slå till på en flaska ketchup och ett paket med skinka. Och säg inte detta till någon men jag är fasligt sugen på semlor. Tror att Johanna gjort att jag byggt upp ett litet beroende.

Jag fick brev idag. =) hihi...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0