Snorig katakomb

Igår hängde jag först med Sofia som är förkyld och sedan hängde jag med Jocke som är förkyld. Och idag har jag inte hängt med någon men jag känner mig snorig och har nyst. Kanske inte skulle hånglat lös igår. ;0) Mouahahahahaaa! (om det är någon som inte fattar det så har jag inte hånglat med någon av dom igår, det var ett skämt) Tror förresten inte att jag ska bli förkyld för jag har redan varit sjuk ganska nyss och dessutom så säger jag nej. Om jag blir sjuk nu så kommer det att sätta sorti för min träning och det är inte vad jag behöver just nu.


Igår var jag sugen att baka en liten key lime paj. Men det blev istället någon sorts chees-less-cheescake med passionscurd. Sug på den. Det var jävligt gott. Trodde faktiskt själv först att det inte skulle bli så gott som det blev. Men det var GÖTT MOS! haha.


Nu sitter jag och lyssnar på lite parenthood musik och Kaina slaggar på soffan. Funderar på om man måste klä sig lite idag eller om jag ska fortsätta att vara naken. Det är ju ganska skönt, förrutom att min röv har domnat lite av att jag sitter utan dyna. Det blir fasligt hårt att sitta på metal.


Kanske klä mig och ta en promenad. Undra om det är svinkallt ute eller? Förmodligen, det är ju alltid kallt i den här jävla stan. Fick just en idé om att jag skulle vilja göra om vårt förråd till en "målarstudio" Tänk va nice det skulle vara att kunna bara vara där och go crazy när helst man behövde.


Nä nu ska jag sluta snacka skit för stunden och se om jag kan hitta några kedung att kasta på mig. Och kanske ringa till min galna mamma som ringt och lämnat galna medelanden på min mobil. Till mitt försvar så var jag i duschen och det var därför som jag inte svarade.

F**k off!

Kommentarer
Postat av: A

Det kan ooooomöjligt ha varit gött mos! Förbannade skitord:)Hoppas att du kryar på dig och slipper bli förkyld! Kram

2011-02-06 @ 21:21:13
URL: http://tabularasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0