soda pop

Idag föll mitt Februarilöfte i stöpet. OH SO SWEET!!! Jag har druckit dricka, och i stora mängder. Det var GÖTT GÖTT GÖTT! Jag ångrar mig inte en enda sekund. Kanske borde det, men det gör jag inte. =) Haha!


Jag har haft en toppen dag idag. Först vaknade jag och kände mig lite sliten men ändå okej. Klev upp gjorde mig i ordning och så kom världens bästa Sofia hit. Vi hann snacka lite och hon hjälpte mig lite och sen kom Jocke. Han försökte att laga min symaskin innan vi drog ner på stan och spelade billjard. Det var så jävla roligt, fast jag sög gigantballe. (på att spela alltså) Sen drack jag massa dricka och avslutade dagen med lite krubb och skitsnack innan Hube kom och hämtade oss och körde oss till Obs. Där passade jag på att köpa lite mer dricka och sen åkte jag hem för att slappa. Snackade i telefon med Sofia i typ hundra år om allt och inget. Och det slog mig hur stolt jag är över henne. Hon är en riktigt everyday hero. Snygg är hon oxå. =) Nu väntar jag på Kaina som skvabbat av sig och så ska vi se på film.


Imorgon ska jag träna och sedan blir det intervjuer på kontoret. Med lite tur kanske det ger lite avkastning. Som jag fattade det så ska jag även få träffa folk på torsdag, så håll tummarna.


Se ya when I se ya!


Kommentarer
Postat av: Minna

Jag skulle vilja komma och hälsa på och ligga i en soffa och titta på massa massa massa film och bara vara. Saknar dig. <3

2011-02-21 @ 11:27:40
URL: http://underbluesky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0