Storlek schmorlek

Hur kommer det sig att storleken spelar så stor roll. Denna gången menar jag typ kläder. Om jag i vanliga fall har storlek L på tröjor och så ska jag köpa en ny som inte passar i storlek L utan jag måste ta xl så känns det som om hela världen är emot mig och som om jag har blivit en blobb. Men om jag istället kan ha en M istället för en L så blir jag glad i överflöd och känner mig lite xtra fin. Men om jag skulle hålla upp en tröja av M en av L och en av XL och dom skulle vara xakt lika stora, det är bara modellen som gör att jag kan ha olika storlekar så skulle jag ju tycka samma sak. Hur kommer det sig då att det spelar så jävla stor roll vad det står på den där jävla minilappen i nacken på tröjan?

Idag är det sol och fizen ligger på bordet och snarkar och solar. Han är underbar! Jag tog just en bild på honom. Då vände han sig om... HAHA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0