Vatten bad

"if I should die before I wake it's 'cause you took my breath away"


Har ni någon gång vaknat av att ni drömmer att ni faller och vaknar i ett ryck? Eller vaknat av att det känns som om ni håller på att kvävs? Jag gör det ganska ofta. Eller när jag ska somna så håller jag andan jätte länge för att jag ska slippa höra mina egna andetag det sista innan jag somnar. Vet att det kanske är lite konstigt men det spelar mig ingen roll.


Idag har jag haft en ganska slapp dag. Typ klivit upp och duschade i hundra år. Det var nice. Sen fick jag någon sorts typ hormonsvall eller nåt och vill bara gråta. Känns som om något dött. Jag vet vad det är men det hjälper inte. Känns bara lite tungt.


Och så sa jag ju här om dagen att jag fått en ny ass. Det stämmer inte längre. Får se hur detta löser sig. Håller tummarna på att Minna ska styra upp mitt framtida liv. ;0)


Kommentarer
Postat av: Minna

Jag vaknar skitofta av att jag "faller" precis innan jag ska sova. Alltid lika läskigt.

Och ja, jag jobbar på ditt framtida liv ;)

2011-02-15 @ 10:21:46
URL: http://underbluesky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0