waiting on the world to change

Idag fick jag ett sms som fick mig att börja gråta. Inte för att det stod något elakt eller för att det var sorgligt, vet faktiskt inte ens själv exakt varför jag blev så ledsen av det. Är väl kanske så mitt liv är just nu. Jag är störd och kan inte kontrollera det över huvudtaget. Konstigt nog så känner jag mig fortfarande ledsen över messet... Eller det är nog inte messet som gör att jag känner mig ledsen...


Sen såg jag ett avsnitt av Parenthood och grinade lite mer. Älskar den serien! Vet inte varför men det är grym. Kan inte få nog. Tycker det är en plåga att vänta en hel vecka innan jag får se nästa avsnitt. En annan serie som jag har börjat titta på är ju Gossip Girl. Jag sa det för ett tag sen och nu har jag kommit typ halvvägs. Jag vet inte vad jag ska säga. Det är ganska tragiskt rakt igenom. Dom är barn med vuxen problem. Som att en av killarna tror att det är hans fel att hans mamma är död och att hans pappa hatar honom därför. Detta har gjort honom socialt missanpassad och dessutom är han alkis. Och jag vet inte hur gammal han är men han är typ 16-17. Jag funderar oxå på varför dom är på krogen varje dag och dricker sprit på dagtid i sin ålder. Det kanske verkar tufft eller lyxigt eller nåt, men det är ganska patetiskt och obehagligt. Det är bara en serie men jag vet inte... Vilken ålder riktar sig denna serie till? Skit i GG och se Parenthood istället. =))


Nu ska jag ta mig i min kraglösa tröja och tagga upp inför kvällen. Jag och Kaina ska ju på CC. Hoppas att det blir kul för jag har inte varit ut nåt än i år så detta är premiären. Och dessutom behöver jag ha lite kul. Så... 


(btw... jag tycker att ni ska lyssna på en av mina favvo låtar: John Mayer - waiting on the world to change) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0