hos min mamma

Nu är jag nere i Östersund igen. Känns skönt. Men jag har svin ont i min arm och axel. =( Tror att det kan bero på att jag sov konstigt igår och spände armen. Med lite tur blir det bättre under dagen.

Igår när vi kom fram så fick vi middag. Det var sill och potatis och kalkon som var kvar från midsommar. Smakade ljuvligt. Kan oxå vara så att jag var grymt hungrig och kände att jag skulle kunna äta en bäver eller nåt. Men jag tror att det var god mat vi fick. Det brukar vara gott när man får mat av mamma.

Annars då... Igår var jag sur. Eller egentligen var jag sur i lördags men det höll i sig lite igår. Kände att jag kanske inte var så jävla trevlig men jag har bett om ursäkt så jag hoppas att det är okej. Tycker iblan att det är så jävla störigt att man blir irriterad över något som faktiskt är helt logiskt och som man med all rätt kan vara lite arg på. Men sen går det över till någon sorts tjej surhet som är helt okontrollerbar och som får oanade proportioner. Så om man först är arg på att man har blivit slagen (detta är ett exempel) så är ju det ganska motiverat. Men då fortsätter man och bygger upp en surhet efter det som tex. Fine att du slog mig men måste du knacka så hårt på dörren när du kommer och hälsar på så att grannarna blir sura och sedan måste dom titta snett på mig och då är det mitt fel att världen är fucked.
Som jag sa... Urk för tjej-surhet!

Önskar att Minna vore här. Skulle vilja hänga lite med henne. Det var för jävla länge sen. Ikväll ska Streeken komma och hänga så det blir KUNG! Surt bara att jag inte hann träffa Helge innan hon gav sig iväg på Europa trip.

Nu ska jag återgå till kaffedrickande och godis ätande.

Heeeeeeej då! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0