Redan torsdag...

Idag blir det torsdag. Fattar inte att det redan gått en vecka. Finns dock vissa faktorer som gör att det känns väldigt långsamt men det har ändå gått förvånandsvärt snabbt.
Idag ska jag åka hem till Micke och kolla på hans kattungar och sedan åka på Dollarstore en sväng. Och med lite tur hinner jag ta mig till expo en sväng och käka langos. Jag älskar Langos! =)

Sen så måste jag kasta in ett litet... Jag vet inte vad, bara ett litet.
Hur kommer det sig att vissa människor har så lite liv att dom känner att det enda som dom får ut något av är att förstöra andras glädje? Hur kan man säga att man bryr sig om någon eller älskar någon men sedan trycka ner dom så fort man får chansen? Det kanske bara är jag, men jag har ett stort behov av att inte hänga med människor som jag tycker inte är bra för mig. Så varför känner vissa att dom måste tex ringa bara för att ha en åsikt om hur dålig dom tycker att man är.

Äh... Orkar inte gaffla om detta längre. Nu ska jag tvätta lite och sedan hoppa i säng. Kanske ringa och störa någon i deras sömn. Har hört att det är det nya att göra. =))

Kraaaaaam!

Kommentarer
Postat av: a-m

Åååå så du är uppe, det är inte jag än. När åker du hem? Säg hej till Mamma från mig. Kram

2011-07-01 @ 17:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0