TLÖÖÖÖÖTT!!!

Fan va seg jag är idag. Både i kropp och knopp. Har inte sovit så mycket på slutet men kanske får ta igen det inatt. Det är lite både och med det där... Om jag skulle kunna sova så skulle jag göra det typ dubbelt så ofta som jag gör nu. Men det är ju lättare sagt än gjort.

Annars... Har haft värsta lyxveckan. Varit ute och ätit mat och druckit sprit och varit hemma och bjudit på middag och druckit vin. På så många sätt har det varit en super nice vecka. Men det har varit ganska mycke huvudbry oxå. Min hjärna motarbetas av mitt hjärta. Eller så är det tvärt om. Dom sammarbetar iaf inte.

Känner mig lite extra mycke sär nu för tiden oxå. Kanske för att jag för typ första gången i mitt liv känner att jag inte räcker till. Det behövs mer och jag är inte mer. Kan bero på att jag är van att kunna ge/göra mer och helt plötsligt så är det inte så... Hela min kropp är blå. Den där jävla benhinneinflamationen vägrar att gå över och mitt ben gör jätte ont. Det är dessutom blått och svullet så jag kanske måste åka in och kolla det, igen. Mina armar är oxå blå, min nacke värker och jag har överansträngt axeln igen så den känns som grus. Min rumpa är öm för att jag sitter så mycke. Den är nog platt och bred oxå, men som tur slipper jag ju se eländet själv eftersom jag som sagt sitter på den. Ibland gör det så ont att det känns som om det brinner i låren. Är detta den jag kommer att vara tills jag dör? Det är ju ingen direkt nyhet att jag förr eller senare skulle bli sämre. Men det känns lite extra jobbigt att komma till den insikten nu. Är kanske lite bla bla bla...

Så ett sista... När ska det bli sommar varmt??

Kommentarer
Postat av: Minna

Kom ner hit Moa! Här är det sommarvarmt så det räcker och blir över!

2011-06-05 @ 18:16:16
URL: http://underbluesky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0