livskris är inte rätt ord

Jag vaknade imorse av kaffe-görar-ljudet. SATAN! Jag hade somnat igår utan att ställa klockan så från att jag vaknade hade jag ca 40 minuter på mig att göra mig klar och sätta mig i bilen. Det vill inte säga lite det. I min jävligt långsamma värld så är 40 minuter jävligt kort om tid. Jag vill kunna gå på damernas, tvätta fejset, borsta gaddarna, smörja fejset, dutta deo aka mumma sig, dricka lite kaffe, sega lite, klä sig, sminka sig, fixa frillan, ta på ytterkläder, konstatera att man ser skabbig ut, ta på mössa, och sen gå ut till bilen och åka iväg. Allt detta får inte plats på 40 minuter. Bara morgonpinken tar ju för fan den tiden. Jag har hört att man fan inte ska stressa, då kan man få typ... problem. =)

Jaja, jag tog mig iväg iaf och det blev inte alls så sent som jag trodde. Så träffade jag Ia, känns bra att du mår bättre idag. Kramis kramis! =))

Efter det så träffade jag Kaina och Ture på stan och vi gick runt lite. Han tyckte att det var kallt. Det tyckte jag med. Och alla ville såklart träffa och klappa eller komentera. Inte så konstigt dock. Han är gryyymt söt. Nu är jag hemma igen och sitter och väntar på att åka på ett möte med någon ny "pärla" som vill ha jobb. Känns verkligen fantastiskt roligt att träffa ytterligare en person som sedan ska tacka nej. (ironi) Och jag älskar verkligen att få träffa nya människor och berätta intima saker om mig själv och mitt liv för dom. (fortfarande ironisk) Den bästa delen av det hela är att man inser att man gjort det helt i onödan. (jepp, ironin fortsätter)

Nu kan jag oxå berätta att jag ska åka bort. Vet inte hur länge eller xakt vart, men det blir väl spännande. =) Lovade iaf chefen att hålla mig innom sveriges gränser. Vi får väl se om jag kan hålla det. HAHA! Åker ner till ö-sund 28/3 och sen får vi se. Ska iaf bli ap-kul att träffa helge och hennes kristna dejt. Sen har jag en halv förhoppning om att få träffa Minna. Kanske måste åka och hälsa på henne om hon inte kan pallra sig upp. *hint*
Ser oxå fram emot att få lite häng tid med Streken och mina bror. Jepp jag sa mina bror. =) Alltså alla mina bror.

Annars då... Jag har problem!


Kommentarer
Postat av: Minna

Det skulle ju va guld om vi kunde ses, men jag kommer inte ha råd att åka upp på skitlänge. Är helt jävla pank och skyldig för kung och missfoster. Ja, du fattar. Men kom ner till Pruppis!

2011-03-17 @ 21:04:53
URL: http://underbluesky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0