wc3 nörderi...

Nu har jag lyckats dra ner Jenny i wc3 träsket oxå. Vi spelade typ en gång och sedan var hon fast. Och jag förstår det, för Legion is tha POO!

Annars är allt som vanligt fast inte allt. Jag tror på riktigt att jag har hamnat i klimakteriet. Ena stunden är jag överhettad och nästa är jag ledsen. Ena stunden är jag fokuserad och nästa är jag torr i munnen. Om det inte är klimakteriet vad kan det då vara??

Nu ska jag och Big K åka på maxi och köpa göttis. Inte för att jag egentligen bör äta mer gott denna veckan eftersom jag har  ätit Kainas kak-left-overs sedan i söndags. Det är nice med tårta men jag börjar bli lite less... Då kan man istället äta godis. =) haha...

Och detta leder mig in på mitt Mars-löfte som jag glömt att berätta om. Denna månad ska jag äta vad jag vill och jag tänker inte ens bry mig. Om jag vill äta vaxduk till middag och hallongrottor till lunch så gör jag det. Men nu kan jag i ärlighetens namn säga att jag inte vill äta varken vaxduk eller hallongrottor så jag fyller min mars meny med ganska mycket annat... Har varit omotiverat sugen på yoghurt på slutet. ;0)

Sons of anarchy! LOOOOOOOOVE IT!



Till er som är dumma i huvudet och inte har sett det än kanske ändrar er nu när ni ser denna mumsbit. Han är blond och HET och han är huvudkaraktären... Men den mumsigaste... wait for it.... OPIE! Grrrr!



Mouahahahahaaa!!! HETT! HETT! HETT!!!!

Kommentarer
Postat av: Minna

Det är ju så jävla bra! Längtar tills den nya säsongen, tycker jag har väntat länge nog nu.

2011-03-10 @ 21:27:21
URL: http://underbluesky.blogg.se/
Postat av: jenny

det är tur du förstår mig moa. jag tänkte nu mest på kommentaren du skrev på min blogg. :)



ja, men det är väl roligt att jag också har börja spela lite. nu förstår jag ju varför ni spelar så mkt. det är ju störtroligt!

kraaaaaaaaaaaam

2011-03-11 @ 00:22:44
URL: http://jennietheresee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0