Måndag = Tvättdag

Idag har jag äntligen tid att tvätta. Känns som om det har varit ett enormt tvättberg som hånat mig länge nog nu. Fördelen med att inte tvätta är att man blir tvingad att använda dom kläder man har i garderoben som man normalt väljer att inte ha på sig men det är inget fel på dom. Dom andra kläderna är bara lite skönare eller lite bättre. För att avsluta detta ganska ointressanta babbel om tvätt så tror jag inte att jag hinner tvätta aöllt idag. Berget var lite för stort för att kunna hanteras på en dag. Men skam den som ger sig.

Ikväll så funderade jag först på om jag skulle gå och träna. Men just nu känner jag ett sug på att hitta på nåt kul. Är lite träningssugen men skulle oxå kunna tänka mig en bio eller nåt. Såg btw att man kunde spela pingis på badmintonhallen så jag kan funderar på att utmana Ghekka och Peter någon dag. =) HAHA! Ghekka.... Jag saknar alltid ghekka. Vi hänger waaaay för sällan. Men det blir inte av lixom. Får försöka att bättra mig.

Annars så börjar mitt nya liv idag. Massa saker som tar  en ganska otippad vändning denna veckan. JIPPI! =) Och tro inte att mitt nya liv är nå jävla skit snack om att käka morötter och springa maraton. Nej mitt nya liv är mycke bättre än så. ;0)

Kommentarer
Postat av: ghekka

jag får oxå försöka bättra mej.......

pingis skulle vara roligt, fast jag är kass, på pingis alltså...;)

2011-05-30 @ 14:59:39
URL: http://baraminn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0