Detta fält måste fyllas i

Jag saknar min familj. Funderar på att åka ner till Östersund men det känns som om det finns så mycke att göra här så det blir lixom aldrig läge. Plus att bil-jäveln har ju varit ofunktionell hur länge som helst. Men den är på verkstan nu och jag börjar få ordning på saker och ting här så vem vet. Man skulle kanske kunna åka ner en helg bara eller nåt.

Annars är läget som vanligt ungefär. Var ute på stan hela dagen idag och shopade med Ghekka. Käkade på Allstars och drack lite drinkar med bögarna. Allt var mycket trevligt. Kände för att gå ut på krogen men eftersom jag inte har någon bil så blir det så struligt med taxi eller nattbuss.

Men jag har haft en bra helg så jag klagar inte. Jag och Kaina såg på twilight trean igår för att komma ihåg vad som är vad inför fyran. Ska se den till veckan som det verkar. Får väl se vilka man kan få med sig på det.

Kommentarer
Postat av: Minna

Jag vill också se nya Twilight!

2011-11-20 @ 11:11:02
URL: http://www.soramare.wordpress.com
Postat av: A

Ja kom ner!!:)

Såg Twilight i veckan, den var jättebra men stundtals smått pinsam:)

2011-11-20 @ 21:57:08
URL: http://tabularasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0