tiden går fort när man inte bloggar

Det har hänt så mycket så jag vet inte var jag ska börja. Jag kan väl börja med att säga att jag slog ett nytt rekord i måndags. Jag klev ur sängen och körde över mina glasögon. =( Det var bara smulor kvar. Jag som är halv blind utan insåg att jag måste styra upp nya så snart som möjligt. Men ni som känner mig vet att jag har lite svårt att ta såna beslut så jag kallade in Sofia och tjugo över två hade jag köpt inte bara ett par utan två par nya. Nu väntar jag bara på att dom ska komma för satan va inte kul det är att vara utan. Ska vi se på film? Du kan ju se så kan jag lyssna. =/ Men snart kommer dom nog.

Sen har det ju varit fashion week här oxå så vi var på make up stores final visning. Men det blir ett senare inlägg med kort.

Sen undrar jag om någon vet hur man bloggar från mobilen? Jag får det inte riktigt att funka.

Kommentarer
Postat av: Minna

Näe haha! Vilken klantis du är! :) Men tur att Sofia ryckte in och styrde upp situationen. Visa bilder på nya brickerna sen!

2011-10-26 @ 16:40:10
URL: http://www.soramare.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0