tidigt en söndagsmorgon.

Vaknade före sju och kände ett starkt behov av att snabbt kliva upp. Kan oxå vara så att jag hela veckan har legat i sängen ganska länge så jag tänkte igår att jag skulle försöka ta mig upp före tio idag. Det jag inte hade tänkt var att jag skulle vakna i ottan. För när jag vaknar vid sju och kliver upp och går på damernas så är man ju inte tillbaka i sängen förän vid åtta. Då hinner inte jag somna om för att sedan snooza från kl nio. Så nu är jag istället vaken och har satt igång lite kaffe. Tänker oxå koka te och käka massa med mackor och kanske lite skorpor.

Sen har jag fullt upp idag. Ska byta däck på jockes eller nu mer mammas bil. Sedan ska vi städa det sista i hans lägenhet och lämna nyckel imorgon. Efter det ska det handlas och kokas soppa och sedan baka. Måste oxå hinna kasta in en städning och tvättning där någonstans. Tror att det får bli lite senare. Ett ganska stort pluss med detta är att det är svin fint väder och vi ska ju börja våra uppdrag utomhus så jag får en solgnutta idag iaf. =)

På tal om något helt annat så löper Dolly. Hon går runt och skriker och tycker väldigt synd om sig själv. Dessutom har hon mer än en gång underveckan försökt att få Ture att bedriva otukt med henne. URK! Det värsta är att Ture faktiskt skulle göra det om han bara fick. Dom är lika störda båda två. Och på tal om djur och störda.
Igår fixade vi iordning en säng så att mamma ska ha något att sova i. Så gick jag in i gästrummet idag och kollade efter nåt då såg jag att någon jävla katt har spytt i sängen. =( En stor jävla fläck på den nya madrassen som aldrig ens har blivit soven i. Jaja, det är ju bara att gilla läget när man har djur. Det är ju som det är. Man älskar ju dom jävlarna men man blir ganska less ibland.

Kommentarer
Postat av: Minna

Ja dom jävlarna kan va jävligt störiga, men ack så fina och underbara :)

2011-09-11 @ 14:16:47
URL: http://www.soramare.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0