Bortskämd

Jag har varit så jävla förkyld att jag inte riktit orkat skryta över min underbara alla hjärtans dag. =) Jag är fortfarande ganska sjuk så detta blir snabb versionen. Det får bli bilder lite senare. Det började redan några dagar innan med att jag fick presenter, eller jag har faktisk fått minst en present om dagen sedan i torsdags. Har fått ett supernice mobilskal, te som heter äppelpaj, godishjärtan, nagellack, franska vouge, macroner, örhängen, en chokladgrej till kaffet massa mer och en ukulele. Det var ju mitt nyårs löfte att jag skulle lära mig att spela ukulele så jag är super glad. Sedan blev jag dessutom utbjuden på värsta lyxiga resturangen där vi käkade nåt som hette smakresa. Det var sex rätter med dryck. Super gott och jätte mysigt. Drack dessutom champange och njöt av varandra hela dagen typ.
Som sagt LYXIGT!!!

Tack älskade Pretty boy. =)

Kommentarer
Postat av: ghekka

mysigt värre, inte alls avundsjuk ;) vad va de för restaurang?

2012-02-17 @ 23:21:40
URL: http://baraminn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0