somna tidigt=vakna tidigt

Är det inte lite konstigt att om man går och lägger sig kl typ 4-5 på morgonen så kan man sova till typ 3-5 på dagen. Alltså typ 10-12 timmar. Men om man går och lägger sig vid typ tolv på natten inte fan sover man till tolv då. Nej då vaknar man klockan sju och kan verkligen inte somna om. =/ Fördelen är väl att jag får en väldigt lång dag och att jag kunde för typ första gången i år käka frulle.

Jag har ont i ryggen och benen och armarna och axlarna. Men annars är det ganska bra.

Nu ska jag snart hoppa in i duschen och skvabba mig lite. Sen kanske man borde ta tag i det här med städningen... Men troligast inte. Mouahahahaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0