tröttaste torsdagen i år

Kunde inte sova alls inatt. Låg och tänkte på att det är fan länge tills maj och att det inte är så jävla roligt som man kan tro med distans. Men så slog det mig att det är ju bara en kort period i ett långt liv så det kommer att gå bra. Somnade tillslut och sov i ca två timmar innan jag var tvungen att kliva upp och gå på damerna. Så när jag hade varit där var jag så galet trött att jag knappt orkade gå och lägga mig igen, men skam den som ger sig. Kastade mig i sängen och nu började jag oxå vara ganska bakis. Det räcker ju med att tänka på vin nu för tiden för att jag ska bli full och bakis. I alla fall somnade jag ganska fort men blev efter ca 30 minuter väckt på ett ganska obehagligt sätt. Dom jävla idiotjävlarna som har lägenheten ovanför mig har lyckats få en vattenskada och det har resulterat i att dom för några veckor sedan renoverade sitt badrum. Då användes en typ borr eller nåt som dom hyvlade bort delar av betonggolvet med. Samma jävla skit gjorde dom idag. Fast denna gången så gjorde dom det i rummet rakt ovanför mitt sovrum. Det var hell!!! Förutom att det var ett ljud som ekade ända in i märgen på mig så vibrerade min säng. Jag skakar fan fortfarande. Och det höll på i typ fyra timmar. =( ME NO LIKE!

Idag har jag inte gjort nåt. Hube styrde upp lite mat till mig så jag har fan bara suttit framför tv:n och käkat och halvsovit hela tiden sedan jag klev upp. Kaina kom och kokade lite kaffe men jag blev inte alls så pigg av det som man hade hoppats på.

På den sista bilden är det mitt nya örhänge. =0) Och super tack för igår. It was nice!




Hoppas det blir bättre i ryggen så att du inte behöver dö när du ska jobba imorgon Peb's. Jag saknar dig jätte mycke och längtar tills du kommer hem. KRAAAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0