Dag tre...

... av min nya balsam metod. Jag tänkte att jag skulle prova eftersom mitt hår har varit så jävla torrt och risigt på slutet. Det innebär i stora drag att man slutar att använda schampoo och istället tvättar/rengör håret med balsam och sedan använder man balsam som vanligt. Alla jag pratat med som testat har bara bra saker att säga och jag tror verkligen på detta. Det är tydligen xtra bra för oss som har lockigt hår. Dett negativa kan väl vara att man tydligen kan få lite fett hår innan det har stabiliserat sig. Det känns oxå mot min natur att he balsam i hårbotten men det är ju ett måste med denna metod. Ser iaf fram emot att få se något resultat. Min tanke är att jag testar under juni och om det känns bra fortsätter jag annars kastar jag in handduken. Men minst en månad alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0