Inte fikasugen längre

Men hungrig. Kan inte fatta att jag ens kan andas med tanke på hur jävulskt hungrig jag är. Ska äta ris och fläsk. Känns kanske lite konstigt, och jag kan erkänna att det kanske inte är så svenskt men jag tycker det är gott. Tror jag. Har ju inte ätit det ännu. Vi får se. Kanske lite broccoli och kyckling så blir saken biff. Och skölja ner allt med en stor kopp äppeljuice.

Vad annars är nytt... Jag och Hube har varit galet duktiga med den där förbannade rekryteringen som alltid är lika tråkig. We fucking rock!!
Har planerat en liten resa i höst oxå. Känns väldigt, väldigt bra. =) Vi ta min pojkvän och åka på en minisemester bara han och jag och med lite help from my friends så tror jag att det kommer att gå bra. Bara han kan slita sig från jobbet.

Nu ska jag cutta mitt fläsk. Later's!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0