Men va fan!

Såg just typ det skummaste programet ever. Det var ett program om folk som har skumma beroenden. Denna gången handlade om en tjej som var 26 år gammal och hennes man hade dött. Jag började kolla typ mitt i så jag vet inte av vad han hade dött, men det hade tydligen hänt väldigt plötsligt iaf. Och hon kunde inte riktigt acceptera att han var borta så hon blev typ förbannad om någon pratade om honom i formen av att han "var", hon menade på att han är. Så för att hon inte riktigt kunde hantera detta så bar hon med sig hans aska överallt. Alltså typ gick på dejt med askan och pratade med den och gick på bio. Hon hade den där jävla burken med sig överallt och dessutom så sov hon med den i sin famn. Hon hade episoder flera gånger om dagen när hon bara grät och kramade den där jävla burken. Och när hon pratade med en psykolog så sa hon att hon inte ville förlora sin man och om hon var tvungen att göra det så skulle hon ta livet av sig.
Okej, inte helt jävla normal tänker ni nu och jag håller helt med. Men det blir värre. Ungefär 5-6 gånger om dagen så valde hon att slicka på sitt finger och sedan stoppa ner det i askan för att sedan slicka av det. Med andra ord så äter hon sakta men säkert upp askan av sin döda man. WHAT THA FUCK! Så jävla äckligt så jag kan inte ens fatta det. Hon skämdes lite över det och ville inte att någon skulle få veta det egentligen för hon vill inte att folk ska titta på henne och säga, titta där är hon som åt upp sin make. MEN SLUTA ÄT HAN DÅ! Tydligen så kände hon någon sorts närvaro av honom när hon gluffsade i sig aska. Det är ganska mycket kemikalier i aska bla balsamering och skit som inte är särskillt bra att äta. Programet slutade iaf med att dom upptäckte att av 2.7 kg aska hade hon ätit upp ca 400 g på ca 2 månader. Så hon blev tvångsinlagd på typ psyk och så beslag tog dom askan så att hon inte varken fick smaka eller prata med den.
Vilka jävla galningar det finns. Jag blir mörkrädd ibland.

Kommentarer
Postat av: Minna

Men herre! Det finns så himla mycket konstigt folk! Jag blir fan mörkrädd för mindre...

2012-06-21 @ 09:27:33
URL: http://soramare.wordpress.com
Postat av: Anonym

Åh herre gud.... låter helt sjukt och osunt och äckligt!!

2013-01-13 @ 13:20:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0